Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Χριστίνα Χαρτίνου "Όταν κάποτε....."





Η Χριστίνα Χαρτίνου είναι μόλις 19 ετών . Η σχέση της με τη λογοτεχνία, και ειδικότερα την ποίηση, ξεκίνησε από τα χρόνια που φοιτούσε στο δημοτικό σχολείο , όταν είχε λάβει μέρος σε πολλούς μαθητικούς διαγωνισμούς ποίησης και είχε αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις . Ποιητικά της ινδάλματα είναι ετερόκλητες μεταξύ τους φυσιογνωμίες όπως ο Γιώργος Σεφέρης , ο Γιάννης Σκαρίμπας ,ο Νίκος Γκάτσος , ο Ζήσης Αιναλής και η Κατερίνα Αγγελάκη Ρουκ . Ποιήματά της έχουν δημοσιευθεί σε νεανικά έντυπα , ενώ οδεύει ολοταχώς προς τη δημοσίευση της πρώτης συλλογής ποιημάτων της με τίτλο "Κοιτάσματα νιότης" .Από αυτή τη συλλογή η Χριστίνα επέλεξε και μας έστειλε το ποίημα της "Όταν κάποτε.....", για  να μας  αποδείξει  ότι  πολλές  φορές   το  νεαρό  της  ηλικίας   δε  συμβαδίζει  με την  ωριμότητα   της  έκφρασης .


Όταν  κάποτε  
άσπρες  τρίχες  θα βασιλεύουν στο  κεφάλι  μου
Όταν  τα χρώματα θα φαίνονται  όλα ίδια
τι  κόκκινο τι  κίτρινο   τι  μαύρο 
Όταν  τα  μάτια  θα  κοιτάζουν  χωρίς  να βλέπουν 
χαμένα  κάπου   σ'  ένα  πρώην  σώμα 
Όταν  ρυτίδες   θα  σκαρφαλώνουν  στα χέρια 
και  στο  μέτωπό μου
και  θα σκοντάφτουν  μέσα  τους  οι επιθυμίες 
Όταν   "νυν και  αεί"  θα  συγχωνεύονται  σε  μια στιγμή
κι  εγώ ανύποπτη  μα  κι έντρομη 
θα  βάζω κρίκους  στο  σκοινί 
έναν ακόμη....έναν  ακόμη .....μέχρι που  θα φτάσει ;
Όταν  η πολυθρόνα  κι  ο  καθρέφτης  θα'ναι  τα  δεσμά μου
Όταν θα  με  μετράνε  οι  μέρες 
αντί να τις  μετρώ  εγώ 

Τότε
Θα  γέρνω  απαλά  στα  χέρια σου 
και  θα  σου  κλέβω  νιάτα 
αγέραστη  καρδιά μου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου